topazul vrăjit


îmi miroase pielea a lăcrămioare
– florile mele preferate
a ta miroase a ciocolată, 
ca întotdeauna.

mi-ai dat şuviţa de păr
după ureche
iar eu mi-am lipit obrazul de
mâna ta protectoare. 
îţi ador mâinile.
sunt ca nişte armuri, care
odată ce-mi acoperă faţa
mă protejează de orice.
nu sunt fine,
sunt aspre şi
obosite,
dar le iubesc.

buzele tale mi-au atins
fruntea şi atunci,
ceva s-a aprins în mine;
dorul de iubire,
dorul de fericire şi
frenezie.

m-am uitat în ochii
tăi de culoarea topazului
şi atunci
am înţeles totul.

tu erai sub altă vrajă.

 

2 gânduri despre “topazul vrăjit

Lasă un răspuns

