Books for summer


am primit o nominalizare de la scumpa de Eny. această mini provocare constă în alegerea a 30 de cărţi, pe care, eu mare cititor, trebuie să le parcurg vara aceasta. nu ştiu cât îmi permite timpul aşa că mă rezum la 10:

Imagine

  1. Anna Karenina – Lev Tolstoi
  2. Academia Vampirilor – Richelle Mead
  3. 50 de umbre ale lui Grey – E. L. James
  4. Jurnalul unui adolescent timid – Stephen Chbosky
  5. De veghe în lanul de secară – J.D. Salinger
  6. Mare Tranquillitatis – Katja Millay
  7. Scrisori imaginare – Octavian Paler
  8. Love is a dog from hell – Charles Bukowski
  9. Delirul – Marin Preda
  10. Idiotul – F.M. Dostoievski

cam aceasta este lista mea. 

2 gânduri despre “Books for summer

Lasă un răspuns

