D


mi-am zis că e mai bine să te uit, să ne vedem fiecare de drumul lui şi aproape că am reuşit, până să nu pui tu mâna pe telefon şi să mă apelezi. viaţa.

-bună. trebuie să ne vedem.

-dar…

-în 5 minute sunt la tine.

de ce viaţa îmi strică mereu planurile?

am ieşit din casă şi tu erai acolo, aşteptându-mă, cu ţigara aprinsă. m-am apropiat de tine şi chiar atunci ai tras un fum din ea. ţi-ai întors capul în partea stângă, l-ai sufat şi apoi mi-ai sărutat fruntea. de ce faci asta tocmai acum?

-ce-ai mai făcut? -aveai aerul acela de badboy, iar parfumul tăi îmi dădea peste cap hormonii-

-nimic interesant. tu?

-nici eu. cu viaţa. şi ea cu mine.

da. viaţa ta fiind ea? m-am săturat să mă prefac. sunt sătulă să fiu persoana la care vii şi plângi când ceva nu-ţi iese bine. vreau să fiu persoana alături de care trăieşti lucruri, nu căreia îi povesteşti trăiri.

tumblr_mn34xxjnCZ1qcvjc8o1_500

6 gânduri despre “D

      1. IDK, there was stuff, you know! You made me think about things, that is why… I am telling you this!
        Plus that.. you are a writer, girl… we tend to write down our feelings.

Lasă un răspuns

