souls


de mult n-am mai simţit aceste furnicături pe spate, prin piele. şi sincer, nu-mi era dor.

ai intrat în apartamentul nostru, ţi-au luat lucrurile şi-ai plecat. aşa. fără nici o explicaţie.

telefoane şi sms-uri. nici un răspuns.

mă lupt de una singură. 

ţi-am mai spus că nu pot să trăiesc fără tine, că nu-mi văd existeţa dusă la bun sfârşit fără tine. inima mi-e strânsă într-un colţişor şi îi e frică să iasă, să înfrunte realitatea. am stat prea mult în visare. am crezut prea mult în acel pentru totdeauna, care era doar din partea mea.

Imagine

Imagine

 

 

3 gânduri despre “souls

  1. Pingback: Azi vă premiez |

Lasă un răspuns

