discuţii târzii


noapte târzie, ploaie, sex on the beatch, un shot de tequila, un shot de jagermeister şi o halbă de bere.

discuţii tărzii. 

credeam că băieţii sunt acele organisme fără suflet, dar am găsit unul care face excepţie de la regulă. printre discuţile noastre despre sex, trădări amoroase, buze pline şi amintiri mai dureroase, mi-a venit în cap o întrebare la care, sinceră să fiu, aşteptam alt răspuns, mult mai..inuman.

– dar tu o iubeşti?

se uită la mine cu ochii lui verzi albăstrui care îi străluceau puţin de la shot-ul de jagermeister băut mai devreme, şi-mi răspunde

mai mult ca orice pe lumea asta.

mă bucur că am rămas până târziu într-un local aproape gol şi la final am făcut dragoste cu ploaia.

Imagine

Lasă un răspuns

