te-am visat mâine


îmi dau cu capul când de un alcool, când de un fenol, sunt la al doilea pachet de ţigări şi încă nu reuşesc să-mi dau seama de ce continui să te sun.

m-am straduit să nu te caut, să nu-mi mai conturez buzele cu ochii minţii şi tot degeaba. cică eu te las să fii fericit, că dacă eşti tu fericit sunt şi eu. sunt pe dracu! nu mai pot fără tine, înţelegi? nu ştiu ce se va alege de viaţa mea dacă tu nu vei mai fi…

gata. m-am calmat. încerc să-mi spânzur gândurile (şi câteva sentimente), dar niciodată nu am fost o bună criminală, deci nu aştepta prea multe de la mine. 

totuşi, de ce-mi vine să plâng când mă gândesc la tine?

Imagine

Lasă un răspuns

