confesiuni de august


stropi de sudoare îți stau așezați, cuminți pe frunte. eu te șterg cu mâna mea dreaptă, mă aplec spre tine și îți sărut ușor buzele moi.

nu știu cum voi putea trăi fără acest lucru. fără buzele tale moi și umede, fără ochii tăi strălucind în lumina soarelui.

mi-ai zis odată, mai demult, că această relație nu mai este ce a fost la început. ai zis că am crescut, că ne-am maturizat, că trebuie să învățăm să trăim și separat. eu nu vreau să învăț să fac asta. mi-e frică…mi-e frică, poate, pentru că s-ar putea să-mi placă mai mult fără tine și nu vreau asta.

Imagine

Lasă un răspuns

