ascunzători


ți-am simțit mâna rece
pe spatele meu
și m-am întors spre tine.
plângeai.
nu mi-ai zis de ce, dar
nici eu nu am întrebat.
când mi-e frică de tine,
mă ascund sub scări,
când mi-e frică de mine,
mă ascund pe acoperis,
dar, când mi-e frică de noi
unde să mă ascund?

6 gânduri despre “ascunzători

  1. Trebuie să te-ascunzi neapărat? Înfrunt-o! Frica de amândoi e mai slabă decât celelalte frici. N-ai nevoie decât de un pat moale și de două perne cu pene. :) dar…zic și eu…tu știi mai bine!:)

    1. știi, e mai ușor să te ascunzi decât să privești în ochi, dar, într-o zi, va trebui să fac și asta. doar că, nu încă :)

Lasă un răspuns

