mirosuri


azi dimineață când m-am trezit
am realizat că nu am destul zahăr
pentru cafeaua mea cu lapte,
așa că m-am mulțumit să te
sărut pe frunte.

miroseai a sex și a Ballantine s,
iar părul tău avea un miros cunoscut
de țigări și șampon.
mi-am adâncit nasul în scobitura
pe care o formează clavicula ta
și am rămas acolo puțin.
pielea-ți mirosea a parfum și a
buzele mele – săruturile de noaptea trecută și-au lăsat amprenta –
am coborât până am ajuns la pieptul tău –
mirosea a muzică și a dragoste
* cred că de la inimă; bătea cu putere.
mi-am întins buzele pentru a o săruta,
dar atunci te-ai trezit și m-ai luat în
brațe, de parcă aș fi fost copila ta.
m-ai prins de nas și m-ai sărutat
apăsat pe buze.
# mi-ai luat respirația, plămâni-mi cerșeau
după aer
dar mi-a plăcut această agonie.

– degeaba vrei să mă lași fără respirație,
tu ești oxigenul meu.

Imagine

4 gânduri despre “mirosuri

Lasă un răspuns

