demoni


mi-ai promis că mă duci la dans, 
că facem tango cu leii,
salsa cu tigrii și
vals cu șerpii.

ți-ai încolăcit mâna în jurul pelvisului 
meu și m-ai apăsat de trupul tău 
plin de moarte

mi-ai arătat cum se dansează un
tango stelar și ai făcut constelații
din zâmbetele mele pe care ți
le-ai prins în piept, la fel
cum veneam acasă de la grădiniță
cu câte o bulină roșie sau neagră.

nu mi-ai mai spus de mult timp
că mă iubești,
dar de fiecare dată mă săruți
ca și cum ar fi ultima, și-mi spui
– e pentru ultima dată, îți jur
– dar eu nu vreau…

ultima dată când ne-am văzut
demonul din tine a ieșit la suprafață
iar dosul palmei tale drepte a
făcut ca buza mea de jos să 
sângereze.

cu lacrimi în ochi, m-ai sărutat
franțuzește
lung
franțuzește
lung
și umed
mi-ai umezit obrajii cu lacrimile tale.

– te iubesc

Imagine

3 gânduri despre “demoni

Lasă un răspuns

