ne-mișcare


am desfăcut trei doze de bere împreună,
am prizat zeci de linii de coca,
am fumat sute de joint-uri
și am dat peste cap nu-știu-câte
shot-uri de tequila.

ai trecut ieri prin visul meu și
nu puteai să clipești
nu-ți puteai închide pleoapele,
iar acest lucru făcea ca
globul ocular să ți se usuce

te vedeam în plină suferință
și râdeam
aveam un râs malefic și
plin de satisfacție.

pe obraji a început să-ți
curgă sânge
și doi Îngeri au venit să te șteargă
-eu nu puteam să mă mișc-
și-au murdărit hainele cu
sângele tău și
s-au întristat.

au început să ia foc
și urlau de durere,
dar sângele tău nu se
oprea
-eu nu puteam să mă mișc-

m-am trezit și te-am văzut
în pat, cu spatele la mine
-am zâmbit-
ți-am pus mâna pe umăr și
te-am întors spre mine;
obrajii îți erau plini de sânge
-eu nu puteam să mă mișc,
cred că era de la tequila-

Imagine

Lasă un răspuns

