boli


ai fost atât de puternic
încât mi-ai sfâșiat trupul
când te-ai apăsat pe mine,
mi-ai rupt tibia
și ulna
și sternul mi-a scârțâit.
apoi, mi-ai dat o palmă.
puternic.
sângele nu a începat să apară
pe buza mea inferioară
și ochii mi s-au umezit
ca parbrizul mașinii
când începe ploaia,
da, roiuri de lacrimi
îmi curgeau pe obraji.

nu m-a durut palma
sau apăsarea ta
sau că sângele avea gust de cerneală
și de iarbă
proaspăt fumată.
nu m-a durut.
am plâns de fericire.

știi ziua aceea
în care ne-am făcut de cap?
amândoi
împreună
nu ne-a păsat de
nimic
și
nimeni.
atunci am simțit că mă iubești,
doar atunci.

acum, simt o boală
ce-mi pune stăpânire
pe spirit
pe oase
pe organe
pe sânge
și pe toate lichidele ce-mi curg prin corp.
sau nu curg.
e totuși o boală

Imagine

2 gânduri despre “boli

Lasă un răspuns

