Îmi pare rău


Îmi pare rău pentru că mereu am încercat să-ți ofer ce am mai bun. Îmi pare rău că te-am mințit, dar am făcut-o pentru binele tău. Îmi pare rău că te iubesc și te voi iubi. Îmi pare rău că nu-ți dai seama de adevăr. Îmi pare rău că ți-am pus un zâmbet pe buze când ea îți făcea ochii să lăcrimeze. Îmi pare rău că te-am strâns în brațe când tu de fapt aveai nevoie de o partidă de sex. Îmi pare rău că ți-am sărutat buzele care cerșeau un shot de tequila. Îmi pare rău că te-am luat de mână atunci când ele doreau alte mâini, poate mai fine ca ale mele. Îmi pare rău că exist.

Imagine

21 de gânduri despre “Îmi pare rău

  1. Indiferent ce se intampla nu poti( cred eu) sa spui ” imi pare rau”…daca a fost vorba despre o poveste de iubire.
    Pare-se ca fiecare deceptie ne desavarseste si ne face nu neaparat mai puternici ci…mai frumosi. Pentru ca asa…ne dam seama cu adevarat ce merita sa fie tinut aproape de sufletele noastre;)

Lasă un răspuns

