confesiuni de septembrie


Când m-ai sărutat prima dată ai aprins ceva în mine, ceva ce nici toate ploile din lume nu pot stinge, ceva ce rămâne în mine mereu…pentru că, cu fiecare sărut, alimentezi focul și oprești ploaia.

Un gând despre “confesiuni de septembrie

  1. Hei..

    Si..Imi poti lasa fisierul tau cu lista blogala, te rog? :)
    Vreau sa imi maresc numarul de bloguri pe care le urmaresc si decat sa stau sa le iau la rand sa vad ce imi place si ce nu, pot lua lista de preferinte ale cuiva pe care il am la ‘preferinte’.
    Astfel, sunt mai multe sanse sa gasesc ceva mai bun si mai repede.

    La reader – e in dreapta acel Blogs | Follow si dai pe Edit de langa el – Sub casuta de URL care iti apare deasupra listei, e un buton ‘export’. Acel fisier ma intereseaza. e lista ta de bloguri pe care le urmaresti. Si vreau sa dau import la acel fisier pentru a-mi mari lista. :)

    mihaisoare32@yahoo.com este adresa mea, as fi recunoscator daca mi-ati putea lasa un e-mail cu fisierul respectiv.

    Multumesc,
    Mihai

Lasă un răspuns

