și cumulativ sau ce se întâmplă în nopți ca aceasta


atâtea sentimente se zvârcolesc în mine
și nu pot nici cum să le fac să
curgă-n litere

în nopți ca aceasta se termină
și țigările și chibriturile
și foile pe care scriu și mina de 0,5
și cheful de a-mi zmulge părul 
din cap
și el mă doare
și încep să am contracții ventriculare
și anxietatea-și face loc în mine
și mâinile-mi tremură
și tu o iei razna…

în nopți ca aceasta îmi dau
cu capul de palme
și mi-l ascund sub o 
pernă cu miros de Aloe
și plâng
cu suspine și lacrimi
sărate ce-mi ajung pe buzele crepate de vânt,
iar când realizez că nu 
e nimeni aici să le șteargă
plâng mai mult.

în nopți ca aceasta
realizez că-s albe și
că mi-am lăsat acuarelele
în clasa I sau pe la grădiniță,
realizez că am 18 ani sau peste
și încă mai aprind televizorul pe
Disney sau pe Cartoon Network,
dar eu nu știu că nu pot fi copil
pentru totdeauna?

sunt singură,
iar singurătatea se măsoară în
prietenii pe care nu îi am

Imagine

6 gânduri despre “și cumulativ sau ce se întâmplă în nopți ca aceasta

Lasă un răspuns

