cine sunt?


ți-am suflat cu pudră
magică pe buze și
inima ta a tresărit pentru un minut.

azi m-am rătăcit pe străzile clujului
și nu am ajuns la destinație,
mă tot opream și întrebam copacii
unde ești?
am întrebat și zidurile cetății, dar nici
ele nu știau.

până la urmă a venit ploaia și mi-a spălat din gânduri și
m-am urcat într-un tranvai care
m-a adus într-o ”acasă”;
de aici îți scriu acum.

sunt oameni străini aici care-i spun
”acasă”, dar nici ei nu te cunosc
mă tot întreabă cine sunt,
dar eu nu pot să le spun decât
bazaconii, gen numele meu sau
adresa mea…
ei nu m-au întrebat cum mă numesc
sau unde stau, ci cine sunt.

chiar, tu știi cine sunt?

Imagine

Lasă un răspuns

