blocajul scriitorului


-nu te mai vreau, nu acum
-ştii foarte bine că mă pot comporta ca şi cum nu te-aş cunoaşte
-tocmai de aceea

blocajul scriitorului – asta dacă
mă pot numi aşa
n-am mai simţit mirosul de
parfum de pe gâtul tău de
1814400 de secunde,
inima-mi pompează sângele cu
greutate
şi nu, nu e de la nicotină 
sau prea mult JB
e de la dor, iar tu faci
ca aceste omizi să se
transforme tot mai repede
în fluturi
dar de data asta îţi
promit, îmi promit
aşa cum zice Grasu
ăsta e ultimul tango

Imagine

 

7 gânduri despre “blocajul scriitorului

      1. ar fi şi asta ceva, dar eu mă exprim mai bine aşa, sau cel puţin aşa cred. oricum, nu cred că aş putea scrie vreodată într-un stil clasic

Lasă un răspuns

