– 72 de ore


de trei zile mi-am păstrat aşternuturile aşezate,
am adunat 72 de ore pentru a vedea 3 răsărituri.
la mine în cămin – noua mea casă – la 5
dimineaţa se aude simfonia cheilor ce se
rotesc în vreo broască, poate de la
camera 3 -sigur de la camera 3- sau 4. noi nu încuiem niciodată
uşa, nu ne baricadăm sufletele şi nu ne
ştergem lacrimile atât de des.
cefaleea a început să-mi dea migrene iar,
dar până nu apar musafiri nepoftiţi –
cum ar fi Ic sau Moş Crăciun, sau vreun
câine rău, totul este bine.
dimineaţa încerc să-mi retuşez urmele celor
72 de ore şi aplic puţin anticearcăn pe
pungile formate sub ochi – sunt 
gri-negre, ca şi scrumul de ţigară rămas în 
scrumieră după cele 72 de ore.
trăim din plin fiecare oră din cele 72,
le râdem, le plângem, le fumăm, le bem,
le trecem.

pentru că dacă extistă zile negre, măcar nopţile să le facem albe.

Imagine

6 gânduri despre “– 72 de ore

  1. -Interesant ce spui tu , felicitari pentru articol si mi placut asta iata…pentru că dacă extistă zile negre, măcar nopţile să le facem albe…,bun, bun de tot.

Lasă un răspuns

