doruri, droguri


mirosul de scorţişoară îmi 
dă târcoale nasului
şi dorul de tine-mi intră
alene în celule.
oasele-mi tremură demenţal de
repede, iar glandele lacrimale
intră încet-încet în funcţiune;
funcţiile cerebrale uită câte un
x sau un y prin inima mea,
uită cum să deriveze parţial
sau să facă o diferenţială
şi nimic nu mai poate minimaliza
dorul ce-mi amorţeşte stomacul
şi-mi pune un nod în gât.

mi-am cumpărat nişte lipici 
de la magazinul de pe colţ
şi mi-amlipit sufletul după
ce plecarea ta mil-a rupt,
nu ştiu de ce nu ţine – poate
e prea naşpa lipiciul.

# mi-e dor de tine
&
asta doare tot mai tare

Imagine

Lasă un răspuns

