hai să fim la fel


de sute de minute încerc să-ţi scot
cuvintele din capul meu,
se învârtesc ca-ntr-o horă
infinită de litere aruncate
la întâmplare
şi-mi pătează albul ce l-ai aşezat
în cap.
îmi dau cu capul de pereţi
şi încerc să opresc hora asta ce-mi aminteşte
inevitabil de Ion.
te-am visat cum îmi
sărutai buzele uscate
de atâta plâns
şi nimic nu te oprea din 

mă iubi
dar tu m-ai lăsat singură
/ lumea asta ipocrită
pe care eu am încercat să ţi-o fac mai
frumoasă.
şi ştiu,
ştiu că nu are logică ce scriu aici
dar nici ce faci tu
nu are logică
aşa că hai să fim la fel

Image

Lasă un răspuns

