26 i 2013


te-am sunat ieri
și tu te jucai cu arlechinii tăi
pe covorul din sufragerie, 
pătat cu lacrimile și înjurăturile mele
din acea zi de 26 iulie
în care era să-mi distrug
efemeritatea
și să fiu una cu pământul.

mi-ai răspuns evaziv
și foarte eschivat.
mi-ai spus să uit de
26 i. și să-mi văd de viață
să merg mai departe
ca și cum nu s-ar fi întâmplat nimic.

dar eu nu pot uita acele săruturi interzise
pe care le-ai presărat pe pielea mea
ce mirosea a cireși în floare.

Image

2 gânduri despre “26 i 2013

Lasă un răspuns

