Rămân fără oxigen, nu-mi mai sfâșia gâtul


Sunt persoana care încă mai crede în prietenie și iubire, în buchetele de flori și ciocolata adusă fără un motiv anume. Dar ce faci când totul în jurul tău îți demonstrează că nu mai există așa ceva? Când oamenii tăi îți demonstrează asta.

Îți îmbraci masca de indiferentă și mergi mai departe. Oamenii se schimbă, știu asta, și ajung la un moment dat în care se îndepărtează de tine. Tot timpul ești singur, dar în anuminte momente trăiești iluzia de aparteneță și nu e așa, iar când ajungi să realizezi asta, ți se sparge sufletul.

M-am retras din sărutul tău, și nu pentru că nu-mi doream cu toată ființa mea să-ți simt buzele, ci pentru că știu că tu nu le meriți pe ale mele. O să mă schimb și eu – cred că în momente ca astea se pierde umanitatea din noi.

Image

6 gânduri despre “Rămân fără oxigen, nu-mi mai sfâșia gâtul

Lasă un răspuns

