douămiitreișpe


înghit în sec și încă am gust de vin – roșu, dulce. sper să-mi termin calculele pentru 2013 și să fiu și coerentă.

te-am sărutat de nenumărate ori, dar niciodată suficient.

te-am îmbrățișat de puține ori, dar niciodată destul.

te-am iubit și te iubesc.

dar asta e despre tine, despre mine ce?

am avut un 2013 mizerabil, fără nici o realizare cu care să mă mândresc, fără nici un norișor care să dispară de deasupra mea și fără nici un Cupidon care să mă lovească. vreau să simt, dar vreau să simt ceva bun, ceva ce să-mi facă inima să tresară, ceva care să-mi taie răsuflarea.

2013, te-am urât din prima zi până în ultima.

2014, te aștept cu drag, pentru că ai un 4 în coadă și știi cât îmi place numărul acesta. sper să nu-mi arunci dezamăgiri în față, ca fratele tău 13.

– noapte bună omenire.

Imagine

2 gânduri despre “douămiitreișpe

Lasă un răspuns

