fobie ventricular-cerebral-fizică


ți-ai dat tricoul cu scris șters
jos de pe tine, iar
lumina difuză de la veoza
din camera mea îți contura
perfect umbra pe peretele
ce-mi stau prinse posterele cu
paramore

te-ai întors cu fața spre
mine și mi-ai cuprins în jocul
degetelor tale lobul urechii stângi, iar
privirea ta îmi ardea pielea

îmi doream și eu să scap de
tricoul și pantalonii cu care
pierd vremea prin casă,
dar mereu a fost în spatele meu
Ic – și mă trăgea de mâini.

te-am sărutat cu
pasiune și brutalitate
și cred că ți-am zgâriat
puțin obrazul cu unghile
mele proaspăt pictate.

ți-ai cuibărit nasul în
părul meu care și acum mai
miroase a substanțe chimice
și-mi cereai cu șoaptele tale
puternice imposibilul

20, 20, 20
ce îmi e 20, ce îmi e 21?
tot timpul te învârți în jurul
acestor numere
deja mă înspăimântă când
le văd/le aud;
orice îmi amintește de tine
mă sperie pentru că nu
te mai cunosc,
nu-ți mai recunosc muzica
din mp3,
nu-ți mai recunosc gustul
buzelor, iar cuvintele-litere
nici atât.

– mirosul parfumului tău e
întimărit în epiderma de pe
palmele mele

= astăzi adorm cu mâinile
la nas

Imagine

Lasă un răspuns

