fata roşcată la care m-am holbat o oră şi jumătate


te-am văzut astăzi,
la un curs
erai în partea cealaltă a
amfiteatrului
dar ţi-am observat părul roşu
şi bluza albastră
şi nasul acela în vânt
şi buzele cărnoase.

atunci mi-am dat seama
că femeile sunt frumoase
şi am ştiut şi de ce
le iubesc bărbaţii.
atunci am realizat că aş
putea să scriu despre
tine sute de romane
să te îmbrac în ce haine vreau eu
sau să te dezbrac de ele.

te-am văzut ca
pe o războinică
şi ca pe o amantă
în acelaşi timp
şi ca pe o femeie fără scrupule
care ar face orice
să-şi protejeze reputaţia,
dar şi ca pe-o femeie rănită
şi batjocorită
pentru că are faţa unei paraşute
şi ochii unui copil inocent
care şi-a pierdut
jucăria
în prima zi de grădiniţă.
te-am văzut în toate
felurile
şi tu nici măcar nu ţi-ai întors privirea
spre mine.

dar a fost de ajuns
să-ţi văd eu
chipul
ca să mă facă să nu mă
mai opresc din
scris.

– pentru fata roşcată la care m-am holbat o oră şi jumătate

Imagine

3 thoughts on “fata roşcată la care m-am holbat o oră şi jumătate

Lasă un răspuns

