gânduri de noapte


mi-e dor să am un loc
al meu
să nu mai fiu
nevoită să fug
şi să mă ascund
în baie pentru
a putea plânge în voie.

îmi plac cum miros
oamenii dimineaţa
a somn şi a puţin
dar foarte puţin
chef de viaţă, iar ei
băieţii sunt atât
de drăguţi când se trezesc
şi îşi plimbă
mâiniile prin părul tău
răvăşit
şi tu încerci să îţi
ascunzi faţa în pernă
/ pe pieptul lui.

îmi place să
stau cu capul
pe pietul tău şi
să aud cum
îţi bate -boom boom- inima
şi să ştiu să mie
îmi bate de 5 * mai
tare decât ţie
căci sunt lângă tine
şi iar scriu siropos
şi nu-mi place
dar faţa ta
dimineaţa
noaptea
numele tău pe
ecranul idiotului meu de
nokia
mă face să zâmbesc.

pa

Imagine

Lasă un răspuns

