mirosuri & (2)


mi-am dat seama
că-mi plac mirosurile;
îmi place mirosul de
cafea & de
praf de stele,
mirosul de mosc
& coji de portocale
mirosul de oboseală &
sex
mirosul de carte
nouă & carte
veche
mirosul de ţigări & tequila & iarbă
proaspăt rulată,
mirosul lui D şi parfumul
lui M
mirosul de castravete proaspăt
şi varză călită aşa cum
doar mama ştie să facă
atunci când o rog eu
foarte frumos.
mirosul buzelor tare care
srd de dorinţă să le sărute
/ ale mele –  dar atunci ele miros
& a whiskey, întotdeauna
&-mi place să-mi
atingi obrajii & ei
să-ţi ardă sub căldura
palmelor tale
&-mi mai place să-ţi văd
ochii de culoarea smaraldului
cum stralucesc în lumina
de la laptopul dintre
noi
– da, întotdeauna va fi ceva între noi
– un laptop, un telefon, un idiot de nokia,
o stea, un meteor sau un el
care mă împinge să vin spre
tine, dar mă trage mereu
înapoi când sunt prea aproape.
de două ori mi-a lăsat
mâna, m-a scăpat,
aşa se face că ai reuşit
să mă săruţi,
blând, domol, calm
exact aşa cum
nu
îmi place mie.

tumblr_mzvlxmt5521t4xyvko1_500

Lasă un răspuns

