ceea ce nu eşti


stau şi te
privesc cum dormi. ador
să fac asta,
să văd cum îţi creşte
şi descreşte pieptul
în inspiratie-expiratie
şi îmi vine tot
timpul să-ţi sărut ochii
închişi
şi fruntea relaxată
şi buzele
care-mi gandilă toate
simţurile.
şi-mi place când adormi
cu capul în bratele
mele şi-mi prinzi
mâna şi nu mă laşi să plec.
niciodată nu mă laşi să
plec.
cum vreau să mă ridic de
lângă tine îmi prinzi
mâna şi mai tare
şi mă tragi lângă tine.
te trezeşti din somnul tău
nu prea adânc,
îmi dai şuviţele rebele
de pe faţă
îmi sărut obrazul stâng
şi apoi buzele.
blând, romantic, suav
exact aşa cum nu eşti tu.
de ce te joci aşa cu mine?
ştii prea bine ce cred
despre sărut.
şi nu, să nu te crezi special
că-mi adormi în braţele
care tînjesc după căldură
corpului tău.
ar trebui să te crezi special
când o să afli
că-ţi aşezi capul
şi în ventriculul meu drept – în cel stâng a stat altcineva
şi nu vreau să te cazez acolo,
e prea multă mizerie.

Imagine

2 gânduri despre “ceea ce nu eşti

Lasă un răspuns

