umbrele anti iubire


vreau și eu
una din umbrelele acelea
cu care îți protejezi
sufletul de ploaia acidă.

tu ești întuneric
și mereu cauți lumina,
dar se pare că nu-ți ajunge
lumina din vârfurile
mele blonde
și mereu o cauți
în altă parte.

vreau să mă pierd în
întunericul din pielea ta,
să nu mai văd nimic,
doar să-ți simt mirosul
de mosc
și gustul de cafea
care-mi tine trează
ființa.

vreau să mă pierd în
întunericul din ochii tăi misterioși
și plini de venin,
să nu mai văd nimic,
doar pupila ta
abisală
și să mă pierd în ea fără
scăpare.

vreau să mă pierd în
întunericul format în
scobitura claviculei tale,
să nu mai văd nimic,
doar să-ți aud inima
bătând -boom boom-
și să știu că face asta din cauza mea.

vreau să te orbească
lumina mea
și să-ți fie de ajuns,
să nu mai vezi nimic,
doar sufletul meu acoperit
de ploaia acidă,
sufletul meu care are nevoie de o umbrelă.

Imagine

4 gânduri despre “umbrele anti iubire

Lasă un răspuns

