difuzînsemiîntuneric


vreau să-mi dai înapoi toate săruturile ce mi le-ai furat în miez de noapte, toate îmbrățișările ce mi le-ai luat în diminețile nopților albe pe care mi le-ai colorat în roșu și oranj.

vreau să-mi dai înapoi toate zâmbetele pe care le-ai făcut să apară pe fața mea fără nici un efort, toate nopțile nedormite în care pictam abisul pe tavan.

vreau să stau cu tine sub cerul liber și să numărăm găurile acelea strălucitoare de pe negrul ce se revarsă deasupra noastră.

am urmele buzelor tale încleștate pe gâtul meu și în spatele urechii drepte, palmele tale-mi sunt așezate pe inimă, iar irisul tău îmi străbate lobul temporal și-mi creează halucinații.

mi-e dor să-ți simt mirosul de mosc și cafea și tequila și căldură și soare și ploaie și parfum și șampon și fumul din pall mall-ul meu negru și te iubesc.

Imagine

Lasă un răspuns

