Sex şi dragoste


M-ai dezbrăcat de toate sentimentele şi am rămas goală. Ai deschis fermoarul pieptului meu şi ai ajuns la inimă. I-ai desfăcut nasturii şi te-ai blocat. Nu te aşteptai să fie atât de multe acolo. Goală pe dinăuntru, goală pe dinafară. Am facut sex cu ura ta şi dragoste cu iubirea ta. Mi-ai sărutat peripețiile si m-ai lăsat fără aer cât timp îmi muşcai regretele. Mi-ai înapoiat aerul când ai început să te joci cu visele mele şi să-mi mângâi amintirile. După asta, nasturii s-au rupt, iar fermoarul s-a stricat.

image

2 gânduri despre “Sex şi dragoste

Lasă un răspuns

