Drumul spre infern


Nu am dedicat de mult timp nişte spațiu pentru plângerile mele în proză foarte scrută, viața mă face mereu să dau enter.
Ştiu că niciodată nu o să te uit, pentru că m-ai salvat de la un dezastru, dar nu o să uit nici faptul că mă duci spre altul. Este foarte ironic şi inuman să ajuți o persoană, după care să îi faci acelaşi rău.
Eu nu urăc, nu am urât niciodată şi nu vreau să încep acum să-mi murdărec sufletul, aşa că mai bine lasă-mă.
Dacă vrei să faci ceva, fă un bine, dacă nu poți, mai bine nu fă nimic.

image

P.s. „Cele mai întunecate cotloane ale iadului sunt rezervat e pentru cei care îşi păstrează neutralitatea în vremuri de criză morală.”

2 gânduri despre “Drumul spre infern

Lasă un răspuns

