Cenuşă


Am aşteptat prea mult ca să pot să-ți arunc cenuşa. Ți-am ținut prea mult amintirea moartă şi am sperat în înviere. Iubirea creează iluzii, ştii? Te-am iubit prea mult şi am crezut că şi tu o faci, dar cenuşa mea a fost aruncată mult prea repede.
Nu m-am îndrăgostit de corpul tău sau de buzele tale, m-am îndrăgostit de mintea şi ideeile tale ce-au creat nemurirea în mine.
Ai fost centrum mundi, axis mundi şi punct terminus. Ai fost totul. Acum, eşti doar cenuşă aruncată peste bord. Se spune că focul purifică…

image

Lasă un răspuns

