despre fluturi și lucruri mari


am lipiți pe perete fluturi
din hârtie, negri
și a venit unul din acela
de noapte și s-a așezat
lângă ei.
bâzâie întruna,
parcă înceară să le spună ceva, dar
ei nu vorbesc deloc.
nici măcar nu se mișcă,
sunt din hârtie,
doar eu i-am făcut cu mâna mea.
am rupt coperți negre din spatele
cărților pe care am fost
aproape obigată să le xeroxez și
spiralez pentru facultate
am desenat un contur cu
creionul și i-am decupat
cu o forfecuță mică,
din aceea pentru unghii;
nu mă prea descurc cu lucrurile mari –
cred că de aceea pleacă mereu iubirea de la mine.

fluturi

Lasă un răspuns

