poze tăiate și resturi de suflet


Nu ajută cu nimic să tai pozele. Le-am tăiat și eu; și am rămas și fără poze și fără el.

Așa mi-am zis atunci, hai să fiu și eu trendy și să arăt că-s tare și am tăiat pozele. Cu fiecare sunet pe care-l făcea foarfeca pe hârtie aceea lucioasă mi se sfâșia și câte puțin din suflet. Le-am tăiat toate până la urmă și zâmbeam, aveam pe față un zâmbet din acela mare, rău de tot, care arăta că eu mi-s șefa fostei relații și că el nu mai face parte din mine. Nu-s nici tare, n-am fost nici șefa. Doare să tai pozele, e ca și cum ai tăia cu foarfeca aceea nenorocită din suflet și nu ar curge pic de sânge pentru că-l ți tu bine și poate mai sunt și alții în jur. Dar vine momentul când cauți pozele, când ți se face dor și vrei să ai ceva palpabil. Și atunci nu le mai găsești, găsești doar nenorocita de foarfecă și dai cu ea de toți pereții. Asta nu aduce pozele înapoi, și nici relația.

Doare să tai pozele și nu ajută la nimic. Îți pierzi amintirile și sufletul se face fâșii. O să ai resturi de suflet.

tumblr_moyhy1ygbr1r33qupo1_500

 

P.S. Să nu le dai nici foc; asta îți va arde sufletul.

Lasă un răspuns

