ne-sincronizare


îmi cade scrumul din vârful țigării,
iar Bianca nu e aici să poată desena cu el;
eu nu știu cum, nu
m-a învățat nimeni niciodată
și ca să-ți zic sincer
nici n-am avut interes să învăț.

eu știu doar să pictez cu gânduri
și câteodată încerc să le spânzur
dar nu-s un criminal
și nici sinucigaș.

adevăru-i că mai stau câteodată
cu revolveru-n mână și nu știu
dacă să trag sau nu.
și mai am și momente când îl îndrept spre mine
și apăs pe trăgaci
și râd ca proasta
că realizez că am uitat să-i pun gloanțe;
și-mi piere cheful de moarte, dar
nici ăla de viață nu-mi vine.

nu știu cum să-l mai ademenesc;
vine tiptil la mine, dar nu stă niciodată mai mult
de 5 minute și atunci
n-am eu chef de cheful lui.

nu ne sincronizăm niciodată.
nici eu cu viața
nici eu cu moartea.

 

2 gânduri despre “ne-sincronizare

Lasă un răspuns

