naștere


eram nemișcată
într-un fel de lichid
rozaliu și auzeam totul
înfundat. eram acolo,
dar ceva rezistent îmi
acoperea corpul.

am stat în Roză
260 de zile
și 3 minute, iar apoi
am început să lovesc ușa care
mă ținea prinsă acolo.
am lovit-o atât de tare încât a
curs tot lichidul roz
și a sângerat și am
auzit pe cineva urlând.

mi-am scos capul, dar nu vedeam
nimic pentru că aveam
ochii închiși.
am rămas puțin așa, iar
urletul s-a auzit mult mai tare.
am simțit o mână cum îmi apucă
umărul și mă scoate de acolo.
urletul s-a oprit, iar eu am început
să plâng.

– atunci mă născusem.

6 gânduri despre “naștere

Lasă un răspuns

