plăceri


N-am mai scris de mult timp propoziții care se succed într-o legătură care le unește. Nu prea mai știu cum să fac asta, dar încerc.

Îmi place să storc lămâie în aproape orice lichid îl beau și să-mi aprind țigara imediat ce se termină anterioara. Îmi oferă o continuitate cu care nu-s obișnuită, cred că de-asta-mi place. 

Îmi place să termin o carte pe care am început să o citesc, indiferent dacă-mi place sau nu.

Îmi place să primesc telefoane târziu în noapte – chiar dacă de majoritatea dăților nu aud apelul – și să vorbesc cu vocea mea morocănoasă de ”ce naiba mă suni la ora asta?”, dar să-mi zâmbească sufletul.

Îmi place să mă plimb pe Tumblr ori de câte ori am ocazia și să o am și pe Lana pe fundal dacă se poate.

Îmi place să mă trezesc târziu, pentru că dimineața mea e amiaza ta. Și-mi place când mă trezește Sasha cu câte-o limbă pe picior sau obraz, depinde dacă are chef să urce până la fața mea. 

Îmi place să înjur când mă iau toți dracii, că asta mă calmează al naibii de rău. Și-mi mai aprind și-o țigară să încep continuitatea.

Îmi place …

 

Lasă un răspuns

