confesiuni ###


Scriu pe blogul acesta de 4 ani și câteva zile. Îmi place să am ceva constant în viață. Știu că mă citesc 2-3 prieteni și le mulțumesc pentru că-și răpesc câteva clipe să-mi citească prostiile incoerente. Niciodată nu am scris pentru cineva, în afară de mine, pentru sufletul meu. Întotdeauna mi-a făcut plăcere să-mi spăl sufletul cu o pagină și să-l murdăresc cu cerneală sau mină de 0,7. E mult mai curată decât suferința. 

Am fost criticată, jignită, lăudată și încurajată pentru ceea ce scriu. Mulțumesc tuturor, m-ați făcut să continui cu mai multă venă, să zic așa. M-am simțit mai bine să știu că nu vorbesc chiar singură și iubesc din suflet acele 2-3 persoane care dau click pe fiecare post și-mi trec cuvintele prin neuroni și poate câteodată și prin inimă. Mulțumesc și celor care m-ați înjurat pentru că din cauza voastră am devenit mai critică cu mine și, cred eu, am devenit mai bună.

Să scriu e aer pentru mine, iar voi, cei care mă citiți, îmi redați mereu oxigenul. :) 

9 gânduri despre “confesiuni ###

  1. Ai un blog minunat. Si un cititor/abonat in plus. Happy me.
    Si eu sunt in blogosfera de cativa ani buni si ma gandesc tot mai mult la ce erau blogurile candva si ce sunt acum. Ma bucur, sincer, ca am descoperit inca unul care sa merite. Keep going, girl! ;)

  2. Ai un stil fantastic! Nu pot sa incep sa citesc ceva din ce scrii si sa ma opresc inainte de final. Felicitari si la cat mai multi ani! :)

  3. woah, 4 ani sunt multi! felicitari ca te-ai tinut atata de el (eu nu am reusit perfomanta asta inca :)) ) e un blog frumos, din suflet. se vede ca scrii pentru tine si ca pui bucatele din tine in fiecare cuvant! asta face un scriitor adevarat :D

      1. am facut-o din placere, nu ca sa caut cititori pt blogul meu :D nu sunt genul care sa mearga pe la usi sa ceara. scrii frumos si citesc tot ce e frumos. :*

Lasă un răspuns

