scrisoare fără timbru


îmi place să zbier în interior până când mă doare stomacul
de la minciunile pe care le țin în mine…

dragă d,
ai fost salvarea și moartea mea interioară
te-am lăsat să mă salvezi de la naufragiu
doar pentru a mă trimite pe altă insulă pustie.
du-te dracu.

mi-ai văzut constelațiile din priviri
și te-ai gândit că mă descurc / mare,
dar constelațiile apar doar când ești 
tu prin preajmă și-mi faci
inima și vulva să tresară – 
neastâmpăratele.

am uitat că tu gândești cu
alt cap, cap pe care nu am fost niciodată dispusă 
să-l accept în mine
pentru că
de fapt, n-am nici o explicație să-ți dau
tu ești acela.

cu durere în suflet, r
de la rucsi sau rănită
cum vrei tu. 

tumblr_nada5ggFR61re6ar6o1_500

Lasă un răspuns

