miez de noapte, miez de drum


toamna fumez mai puțin
pentru că-mi îngheață mâna
pe țigara care arde cu nerăbdare.

mi-e dor de căldură. nu de
temperatura de afară ridicată,
ci de căldură.
să o simt cum mă cuprinde
din stomac și-mi arde
venele prin care curge
mirosul tău.

mi-e dor de răceala
cu care-ți erau înconjurate
urechiile
pe care le prindeam între degetele mele,
iar tu te supărai pentru că
nu-ți plăcea ca nimeni să-ți pună mâna pe urechi.

și atunci îmi mutam mâna în păr
și te dezmierdam până când circulația se revitaliza și ajungea
să-ți ridice și părul de pe măini.

și atunci îți mutai mâna pe picriorul meu
și buzele pe obrajii mei mereu arzători de dorință
și știai mereu unde să plasezi acel sărut,
care acum îmi lipsește de mor.

p.s. mi-e tare dor de tine.

6 gânduri despre “miez de noapte, miez de drum

  1. I create a comment whenever I like a post on a site or if I have something to valuable to contribute to the conversation. Usually it’s a result of
    the sincerness communicated in the article I looked at.
    And on this article miez de noapte, miez de drum | stări
    efemere-Rucsandra Tudoran. I was excited enough
    to create a comment :) I actually do have some questions for you
    if it’s allright. Could it be just me or do a few of these responses come across like they are written by brain dead people?
    :-P And, if you are writing at other online sites, I would like to follow anything new you have to
    post. Would you list every one of your public pages like
    your Facebook page, twitter feed, or linkedin profile?

Lasă un răspuns

