beclean sau cum îmi place să învăț


teach me how to understand
your weakness and how not
to trust mine

teach me how to love
your soul scars and how to
cure mines.

teach me how to leave
you alone in the middle of nowhere
and how to hide from you and
hope you’ll find me
again & again.

teach me how to feel
your songs
and how not to cry over them.

teach me all of this and
then leave me.
run away from me,
make me cry, make me feel
suicidal
and that’s how you’d become poetry.

10 gânduri despre “beclean sau cum îmi place să învăț

    1. eu de obicei nu scriu în enleză pentru că mi se pare mie că un scriitor se exprimă și sună mai bine în limba lui. de fapt, asta e a doua chestie pe care o scriu în engleză. întotdeauna am încercat să rămân pe romănă, dar mă bucur că îți place :)

  1. nu sunt fana poeziilor tocmai ca se folosesc de prea multe cuvinte sa transmita unele lucruri si pentru mine poeziile ar trebui sa faca asta in cat mai putine cuvinte si propozitii. si tu ai reusit asta si imi place! imi place ce am citit si ce am simtit dupa! frumos! :)

Lasă un răspuns

