ploi de primăvară, toamna


îmi place starea de tensiune
dintre noi doi și nerecunoașterea
sentimentelor. întotdeauna am fost
sado-masochistă metafizic vorbind.

oare te gândești vreodată la mine
și la buzele mele? la cicatricile frumoase
pe care le-ai lăsat pe pielea și eul meu?
la fiecare minut inexistent scurs prin venele
mele precipitate la vederea ta?
la inima mea zdrobită și ireparabilă?
la pumnii aruncați în pat
și la lacrimile absorbite de cearceaf
și îmbrățișări absorbite de tine?

oare îți este vreodată dor de mine?
că mi
e
tar
e
îmi
e.

2 gânduri despre “ploi de primăvară, toamna

Lasă un răspuns

