Scrisoare de-(re)-trimis


Dragă C.,

Știi că întotdeauna mi-au plăcut aspectele mortuare ale vieții și decorul care face atmosfera să devină morbidă; dar ele au o altă valentă atunci când mă privesc direct. Nu credeam că sunt atât de vulnerabilă și cred că nici tu. Cu toate astea, ai fost acolo să-mi zici că e ok, chiar dacă eu știam că nu e.

Mi-e extrem de dor de noi, îmbrățișați și cu muzică pe care eu nu o cunosc în urechi. Mi-e extrem de dor de zâmbetul acela al tău care-mi sugera cât de mult încerci tu să treci peste toate și cât de bine-mi pare mie că sunt și eu acolo, cu tine.

Nu știu cât de coerentă sunt, dar așa se întâmplă când vorbești cu dorul în vene.

A ta, R.

tumblr_nebnqku3C31rwx3cao1_1280

Lasă un răspuns

