românoengleză; nu-mi place, dar acum mi-a plăcut


mi-e dor să-mi aranjezi fundița-n părul roșu
care acum e blond închis
și să-mi spui că-mi stă bine
și să-ți zâmbesc cu acel
broken smile al meu
și tu să-mi iei fața în mâini și să-mi săruți apăsat buzele.

mi-e dor să-mi amintești că trebuie să mă opresc * citit
și să și scriu, pentru că ți-e dor să citești ceva scris de mâna mea
și eu să fiu cea mai fericită din lume. din toaaaată lumea.
și ție să-ți dau send la primul word cu primele
c u v i n t e și să aștept cu inima-n gât
părerea ta de care întotdeauna mi-a fost
frică.

vreau să-mi prinzi iar mâna cu putere și să-mi amintești că
eu chiar vreau să te sărut și că doar fac pe
inabordabila.

vreau să-mi dai iar mesaje la ore inexistente pe
ceasul meu și ochii mei să fie traumatizați de lumina puternică e telefonului
în noapte și să nu pot să-ți scriu acele două cuvinte înapoi.
de oboseală, nu de ne-simțire.

i sooo want you back

tumblr_nffcycKpG11tl0dxco1_400 (1)

15 gânduri despre “românoengleză; nu-mi place, dar acum mi-a plăcut

Lasă un răspuns

