sensless


sunt plină de minciuni și
trebuie să explodez în miliarde de bucăți pentru
a le pierde și apoi
tot o să am nevoie de tine pentru a
le re-asambla.
am nevoie de ce a fost,
acum mai mult ca niciodată.

nu mai vreau să pierd oameni.
îmi pot pierde toți cerceii, toate agrafele
și elasticele pentru păr, dar vreau să-mi
păstrez oamenii.
știi, ăia ai mei, că deja-s
sătulă până peste cap de pierderi. și știu că-s mică,
da-i destul și până peste capul meu.

azi nu prea am chef de metafore
și epitete pentru a exprima ce simt.
am avut nevoie doar de versuri, acces la internet
și să-mi amintesc parola de la wordpress.

am nevoie de trecut în viitor.

One thought on “sensless

Lasă un răspuns

