Mi-e frică. Ție îți e?


Mi-e frică cu tine. Mi-e frică să te îmbrățișez când dormi, să nu-ți neliniștesc somnul, așa că mă cuibăresc singură în partea cealaltă a patului. Mi-e frică să-ți sărut fruntea când îți este încruntată pentru că mâna ta ar putea ajunge în jurul gâtului meu și să strângă mai tare ca de obicei. Mi-e frică să-ți sărut buzele când sângele-ți e plin de acool, deoarece ai putea fii prea sincer cu mine. Mi-e frică să-ți mângâi lobul urechii când te uiți la serial, mi-e frică să-ți pun mâna pe creasta iliacă și să o sărut în ardoarea ei. Mi-e frică să nu-ți pun prea mult zahăr în cafea sau să-ți dau ceaiul prea fierbinte. Mi-e frică.

Mi-e frică fără tine. Mi-e frică să nu mă pierd în mulțime fără tine de mână, mi-e frică să nu ascult melodii prea triste sau prea vesele pentru temperamentul meu, mi-e frică să nu plâng prea mult. Mi-e frică să nu mă rănesc, mi-e frică să beau Hell și să știu că nu-mi pui și gheață în el. Mi-e frică să fumez o țigară fără ca tu să-mi ceri două fumuri. Mi-e frică să merg la mama acasă fără mine la brațul tău, mi-e frică să intru în teatru fără tine. Știu că actorii nu vor juca atât de bine pentru mine cum au făcut-o pentru noi. Mi-e frică.

4 thoughts on “Mi-e frică. Ție îți e?

Lasă un răspuns

