Te iubesc chiar și atunci când te urăsc


                   Nu pot să respir. Sunt înconjurată de sufocare, prea multă sufocare. Iubirea nu-mi mai ajunge, vreau din ce în ce mai multă și nu toți au timp pentru mine. Am devenit mult prea egoistă.

                   Viața m-a făcut să înțeleg anumite lucruri pe care întotdeauna le-am ignorat, asta până am fost pusă într-o anumită situație. Trebuie să alegi. Mereu. Stânga sau dreapta, în față sau în spate, te trezești sau pierzi primul curs, încă un pahar sau rămâi la 5, apel sau ștergere contact, închizi ochii sau tragi aer adânc în piept și mergi mai departe? Și toate astea au consecințe. Și nu poți da back. Niciodată.

                   Când te-am ales pe tine nu m-am gândit nici o secundă la influența pe care o să o ai asupra mea și cum o să-mi schimbi viața. A trecut mult timp și încă te mai rostesc în rugăciunile mele și câteodată în înjurături; doar așa că-mi ești prea drag încă. Și nu știu cum să scap de tine. Te-ai întipărit prea bine, nu te pot scoate cu nimic și nimeni.

                   Iubirea nu e un lacăt care te leagă de cineva, e cheia care deschide toate lacătele, dar la tine încă nu am găsit cheia. Sau nu știu, cred că am avut-o cândva și am pierdut-o în noaptea aceea friguroasă de iarnă când mi-ai sfâșiat cu adevărat inima pentru prima dată. Te-am iubit și atunci.

                 Fumul îmi inundă plămânii și tâmpita asta de tăietură nu-mi dă voie să-mi inund și ficatul cu alcool. Poate e mai bine.

P.S. I love you even when I hate you.

Lasă un răspuns

