bagaje, țigări și Lana


M-am trezit într-o dimineață cu chef de făcut bagaje. Cred că de fapt voiam o escapadă de la viața mea. Mi-am luat geamantanul mov de pe dulap și am început să pun în el bluzele mele preferate, puloverul acela cu girafe și tricoul meu cu Sasha Grey, dar am uitat să-mi pun ciorăpeii cu degete. Nu-i nimic, oricum nu am plecat din casă.

Mi-am făcut un ceai verde și gălbenele, cu exact o felie jumătate de lămâie în el și l-am lăsat să-mi mângâie esofagul.

Adevărul e că vreau să fac bagaje cu cineva. Să mă trezesc lângă un el și să facem bagaje cu Lana del Rey pe fundal și cu țigara în gură. O să o poștim, că e ultima. Să-i spun ”hai să mergem” și să nu mă întrebe unde, doar să se ridice din pat și să mă întrebe unde sunt cheile de la mașină.

Lasă un răspuns

