csebui et


Niciodată lumea nu va închide ochii când vrei să faci ceva ca ei să nu vadă, atunci îi va deschide mai tare.

Te-ai întrebat vreodată ce s-a întâmplat între timp?

Dragă G.,

Mereu ai fost și vei rămâne o parte din sufletul meu, nu pot și nici nu vreau să te uit pentru că asta ar însemna să renunț la mine și știi că eu sunt puțin, dar puțin de tot narcisistă. Amândoi am făcut greșeli colosale raportate la relația aceasta, dar nu scriu asta pentru a arunca cu vina din stânga în dreapta, scriu pentru că încă mai cred în iubirea care a fost și (cred că) este între noi.

Ți-a fost vreodată atât de dor de cineva încât să-l visezi în fiecare noapte, timp de aproape un an de zile? Mie da. Și e dureros. Până-n măduva oaselor.

Știu că nu pot sa timpul înapoi și nu pot schimba ceea ce deja s-a întâmplat, dar știu că pot schimba viitorul sau cel puțin asta sper. Nu sunt pregătită să renunț la tine. Am încercat de sute de ori, dar există ceva ce mă reține. Am început să pun la îndoială existența unui Dumnezeu și asta nu arată decât că sunt mai mult ca tine. Ți-am șters numărul de telefon de cel puțin 30 de ori, dar l-am resalvat de 31. Mă cunoști doar.

Tu erai partea rea din mine și eu aveam nevoie de asta, iar eu eram partea bună din tine și tu aveai nevoie de asta. Am întâlnit vechi prieteni care încă mă mai întreabă ce mai faci, iar eu le răspund că ești bine, pentru că mi-e prea frică să le spun că nu mai vorbim. Ar fi atât de ciudat și ireal, chiar dacă acesta este adevărul.

Probabil nu îmi vei citi scrisoarea virtuală sau dacă o vei face nu vei știi că e despre tine, dar asta am avut de zis.

A ta, pentru totdeauna, R.

P.S. Csebui et.

2 thoughts on “csebui et

Lasă un răspuns

